Klaasipuhastusvahend 750ml View larger

S112-SCT750

Laos olemas

124 tk saadaval

Klaasipuhastusvahend 750ml

5,00 €

CarPlan klaasipuhastusvahend on ideaalne puhastusvahend nii sise kui ka väliste klaaspindade puhastamiseks. Lahustab kiiresti ja vaevata mustuse, näpujäljed ja putukajäänused. CarPlan klaasipuhastusvahend jätab klaaspindadele kaitsva ja mustust hülgava kihi tagades selge nähtavuse.

Kirjutage oma ülevaade

Klaasipuhastusvahend 750ml

Klaasipuhastusvahend 750ml

Alfashop.ee e-poe tarnetingimused

  • Meie tarnime koju kulleri või SmartPostiga (sõltuvalt kliendi soovist või kauba suurusest)
  • Tarnemeetodi valitakse tellimuse vormistamisel
  • Tarnehind on vahemikus 3.90 - 14.90 KM'ga ja sõltub tellimuse üldkaalust. Hind arvutatakse ostukorvis
  • Kauba kättesaamine laost on tasuta. Lao aadress - Punane 42. Mõnedel juhtudel kaup võib asuda ka tarnija laos (sellest anname teada eraldi e-posti teel)

Tarneaeg:

Kauba saadavus on kirjas iga kauba lehel. Kui kaup on laos olemas tarnimine võtab tavaliselt 1-4 tööpäeva. Kuna suurem osa kaupa asub Tallinna laos, siis selle kauba tarneaeg on 1-3 tööpäeva.

Paljudel juhtudel soovi korral saab klient kauba samal või järgmisel tööpäeval otse laost kätte saada. Mõnedel kaupadel on ka kauem tarneaeg mille kohta on info konkreetse kauba lehel.

Rohkem infot tarne kohta leiate siit.

Rasketehnika tuppa toomine ja vana tehnika äravedu:

Vajadusel pakume ka lisatasu eest (al. 25EUR) rasketehnika tuppatoomise ja vana tehnika äravedu (10EUR) võimalusi (tuppa toomine ja äravedu on võimalik ainult Tallinnas ja lähiümbruses). Selle tarnemeetodi saate valida ostu vormistamisel.

NB! Meil saab maksta ka kauba kättesaamisel!

Soovi korral saab klient maksta ka kullerile kauba kättesaamisel (sularahas). Rohkem infot maksevõimalusest leiate siit.

Multikeetja - mis see on ja miks see on nii hea?



Väike köögitehnika hulgas tegi multikeetja revolutsioonilise pöörde. Imelisel kombel ta asendas

kümneid köögi seadmeid: fritüüridest kuni mikrolaineahjuni. Isegi pliit köögis on muutunud vähem

tähtsaks, kui käe pärast on multikeetja. Antud imetehnoloogiat on tuhanded hõivatud inimesed

kõrgeks hinnanud, sest temaga valmistades söögi valmimisaeg väheneb kohati ja see juures mitte

kvaliteedi arvelt. Multikeetja suudab küpsetada erinevate võimalike võimalustega, mille juures

säilitab kõik toiteväärtused toidus.

Sellised võimed annab multikeetjale 3D soojus, kui toidu valmimine toimub tänu mahulisele

soojusele, kuid väärtuslikud mineraalained jäävad tänu rõhu ja mõõduka temperatuuriga alles.

Tulemuseks on maitsev ja toitev eine Teie laual ja rohkem vaba aega.



Milleks on multikeetja võimeline?



Võimalused antud köögi tehnoloogiaga on laiad: ta on võimeline keetma, praadima, hautama,

küpsetada või valmistama auruga. Teisisõnu, praktiliselt igat lemmik rooga saab valmistada

multikeetjaga. Iga mudelil on eelinstalleeritud kogum programme, mis kontrollivad

mikroprotsessorit. Saab kasutada kui juba „ seadistatud mälu“ retsepte, või siis kohandada

pragrammi vastavalt oma kulinaarsete eksperimentidega.

Lisavõimaluste seast multikeetjas – viitstardi funktsioon ja soojendamine. Nende olemasolu

lihtsustab veelgi toidu valmistamist teatud kella ajaks ja pakkuda seda soojalt.

teeb süüa multikeetjas.jpg

Multikeetja – töö põhimõte

Toiduvalmistamiseprotsess multikeetjas toimub juhtpaneeli kontrolli all koos sisseehitatud

mikroprotsessoriga. Sõltuvalt programmi valikust, annab mikroprotsessor vastava käsu.

Temperatuuri ja rõhu kontroll multikeetja kambris toimub tänu ventiilile, aga ideaalsete

toiduväärtuste tingimused on tänu hermeetiliselt suletud  kaanele.

Toit valmib  multikeetja oma nõus tihedalt suletud kaane all. Tänu sellele toimub toidu

valmistamine ilma ebameeldivate pritsmete ja rasva tilkumisteta, kuid kaasaegne teflon või

keraamiline kate takistab toidu kõrbemist. See ei ole juhus, et antud toidud on siis alati kasulikud,

mahlased ja iseäratavad!



Kuidas pesta multikeetjat?



Tänu tihedale kaanele ja teflon-kattega kausile, multikeetja peaaegu ei määrdu toidu valmimis

protsessil, nii et selle eest on lihtne hoolitseda. Puhastus võtab vaid paar minutit, eriti kui

eemaldatavat kaussi saab pesta nõudepesumasinas.



Kuidas juhtida multikeetjat?



Modernsed multikeetjad omavad mugavat ja lihtsat juhtimispaneeli. Seega, kui reegel, võib valida

automaatseid programme või käsitsi seadistada. Esimesel juhul piisab ühest nupuvajutusest ja

multikeetja hakkab tööle. Käsitsi seadistamine annab võimaluse valida mis tahes retsepti reziimi.

Toidu valmistamise lõpus annab multikeetja heliga märku.

Mulltikeetja.ee on esimene multikeetjatele spetsialiseerunud e-pood Eestis. Rohkem infot meilt vaadake siit.

Kaubaga saate tutvuda siin.

Kindlasti vaadake ka meie sooduspakkumisi- Kuni -30%

Kui Te ei tea mis on multiukeetja ning kuidas seda õigesti valida siis vaadake need artiklid meie blogis:

1. 6 põhjust, miks osta multikeetja

2. Kuidas valida multikeetjat

Kuidas valida multikeetjat?



Multikeetja on lahutamatu osa tänapäeva köögis tänu hulga kasulike omaduste tõttu. Antud tehnika

sortiment oleneb hinna klassist, kausi mahutuvusest, programmide hulgast, kausi katte materjalist,

võimsusest ja mitmete teiste omadustest.

Multikeetja.ee poes pakume juhtivate tootjate multikeetjate mudeleid. Me teadlikult hoiame piiratud

valikus multikeetjaid, kuna soovime oma klientidele pakkuda vaid neid mudeleid, mis on tõeliselt

väärt oma tähelepanu. Meie esitluste seas on tuntuid kaubamärke nagu Redmond, Polaris, Philips,

Stollar.

Selline mudelite arvukus tõstatab loomulikult küsimuse – kuidas valida multikeetja Eestis

esindatud hulga mudelite ja margi seast?



Multikeetja programmide arv



Et multikeetja muutuks tõeliseks abimeheks köögis ja asendaks rida teisi väike köögitehnikaid, peab

ta täitma mitmeid ülesandeid. Klassikaline mudel ei pea oskama ainult keeta suppi või putru, vaid

ka asendama aurutit ja leivaküpsetajat. Hea multikeetja omab mitte vähem kui 8 automaatset

programmi, mis aitavad valmistada praktiliselt kõikki roogi, seal hulgas piimaputru, riis, supp, roa

hautamine ja roa aurutamine auru abil, küpsetama jne.

Iga multikeetja programm sisaldab kindlat temperatuuri ja küpsetamis aega. Tänu sellele , puudub

vajadus mõelda, kui palju küpseb üks või teine roog. Valides teile enam sobivam programm, jääb

üle lisada toiduained multikeetja kaussi ja vajutada nuppu „start“.

Lisaks klassikalistele mudelitele on esindatud ka multikeetjaid, mille võimalused ei ole nii võrd

suured. Seadmed täidavad  vähem funktsioone, pakkudes ainult supi keetmist või hautamist.

Loomulikult antud mudelite hind on märkimisväärselt madalam, kui klassikalistel mudelitel.



Multikeetja maht ja võimsus



Kausi mahutuvus on ilmselt üks peamisi parameetreid, millele peab pöörama tähelepanu multikeetja

ostmisel. Kausi suurus võib varieeruda 2-10 liitrit. Peale selle, kes küsib kuidas valida õige

mahutuvusega multikeetja, siis tuleb kõigepealt arvestada sellega, et valmistatud kogus toitu jaguks

tervele perele. Üha enam on populaarseimad need mudelid, mille kausi mahutuvus on 4-5 liitrit.

Mis puudutab multikeetja võimsust, siis see tavaliselt sõltub seadme mahutavusest. Siiski võib see

varieeruda märkimisväärsetes piirides.  Seega kui valik jääb kahe praktiliselt sarnase mudeli vahele,

mille võimsus on erinev, siis optimaalseks valikuks osutub võimsam mudel. Just sellest sõltubki

toidu valmimis kiirus.



Meeldivad väiksed asjad multikeetjas



Väärib märkimist, et on mitmeid funktsioone, ilma milleta vaevalt on võimalik täielikult nautida

kõikki kaasaegse multikeetja eeliseid. Tähtsamad nende seast – see on ssojendamine ja viitstart.

Enamikel mudelitel lülitub soojendusprogramm automaatselt sisse, kohe peale ühe või teise roa

valmistus lõppu. Antud viisil, ei jahtu söök maha isegi mitte siis, kui toidu serveerimiseni on veel

palju aega. Ideaalis peab jääma võimalus antud funktsiooni välja lülitamiseks, kuna liiga kaua antud

programmiga võib negatiivselt mõjutada teatud söökide maitset.

Multikeetja viitstart ei ole vähem kasulik funktsioon. Niisiis, laadides varem multikeetja

toiduainetega, saab määrata stardi algusaja ja söök valmib soovitud ajaks.



Multikeetja - teeme õige valiku.



Lisaks kõigile eelpool nimetatud punktidele, mis aitavad otsustada, kuidas valida multikeetja, peaks

siiski pöörama tähelepanu ka kausi kattele. Peaaegu kõigis kaasaegsetes mudelites on teflon või

keraamiline kate. Teflon kate hoiab mittenakkuvat toimet kauem aga keraamilist on kergem

puhastada., on vähem vastuvõtlikum kriimustustele ja kestab kauem.

Tegelikult on ka terasest kattega kauss. Neid on vaja täienduseks. Nendes on suurepärane

valmistada suppe ja raguu. Multikeetja.ee pood soovitab kohe osta selline täiendav kauss, sest see

hõlbustab ettevalmistada mitu kaussi korraga ja hoistada neis.

Saades selgeks põhilised nüansid multikeetja töös ja funktsioonitöödes, saate te ilma vaevata valida

teile kõikse sobilikuma multikeetja mudeli.

Mulltikeetja.ee on esimene multikeetjatele spetsialiseerunud e-pood Eestis. Rohkem infot meilt vaadake siit.

Kaubaga saate tutvuda siin.

Kindlasti vaadake ka meie sooduspakkumisi.

Kui Te ei tea mis on multiukeetja ning kuidas seda õigesti valida siis vaadake need artiklid meie blogis:

1. 6 põhjust, miks osta multikeetja

2. Kuidas valida multikeetjat

Kui kiiresti ma saan tellitud kauba kätte?

Kauba saadavus on kirjas iga kauba lehel. Tavaliselt see on mägtitud päevades. Kui on kirjas - täpsustada tarneaega" kirjutage palun päringu e-posti aadressile info@alfashop.ee või chatti (ekraani all paremas nurgas).

Kohe kui kaup saabub meie lattu edastatakse see kliendile ja jõuab kohale kas järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval. Palju kaupa on kohe laos olemas ja need asjad saadetakse välja samal või järgmisel tööpäeval.

Kui kaup on laos kas ma saan selle järgi ise lattu minna?

Enamikul juhtudel jah. Sellest tuleb kas eelnevalt läbi e-meili või chat'is kokku lepida või tellimuse vormistamisel jätta kommentaari. Peale tellimuse vormistamist saadame me paari tunni jooksul kinnituse koos lao rekvisiitidega e-posti aadressile.

Kui palju maksab transport?
Tarnehind on vahemikus 3.90 - 14.90 KM'ga ja sõltub tellimuse üldkaalust. Hind arvutatakse ostukorvis. Kauba kättesaamine laost on tasuta. Rasketehnika tuppatoomine Tallinnas ja lähiümbruses al. 25EUR. Samas on ka mõned teised tingimused. Rohkem infot saab siit.

Kas ma saan maksta kauba eest kättesaamisel?

Jah, enamikul juhtudel on võimalik maksta kauba eest kättesaamisel kullerile sularahas. Veebilehel tellimuse vormistamisel viimasel sammul võib selle maksemeetodi valida. Juhul sellist valikut eiu ole siis sarvatavasti kaup saadetakse teile otse välismaa parteri laost ja sel juhul on raske kättesaamisel makmise organiseerida. Kui aga ikkagi soovite maksta kättesaamise siis võite sellest eraldi e-postiga küsida.

Kas kaupa on võimalik tagastada?

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele on Sul õigus see tagastada. Tuleb teavitada meid lepingust taganemise soovist 15 päeva jooksul peale kauba kättesaamist e-posti teel (info@alfashop.ee). Meie organiseerime kauba transpordi tagasi. Palume kindlasti tutvuda lepingust taganemisest rohkem siit.

Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?

Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 24 kuud alates toote kättesaamisest. Juriidilistele isikutele kehtib tootjapoolne garantii aeg.

6 põhjust, miks osta multikeetja:



Erinevad road:

Kiire ja lihtsa valmistus on saadaval peaaegu iga retseptiga: supid, praetud ja hautatud liha,

linnuliha, kala toidud, toidud fritüüris ja auruga, pilaff, jogurtid, leib, kompotid ja magustoidud



Säästab aega:

Toimub kiirelt programmi seadistus ning toidu enda valmimine. Lisaks ei nõua multikeetja pidevat

jälgimist oma omaniku poolt; võib lihtsalt programmi käivitada ja rahumeeli enda toimetustega

tegeleda.



Säästab ruumi köögis:

Multikeetja asendab kergelt auruti, aerogrilli, praepanni, mikrolaineahju ja isegi pliidi. Ta ei nõua

kodus massiliselt pottide ja pannide olemasolu, aga see tähendab, et rohkem ei jää mitte vaid aega

üle vaid ka ruumi köögis.


Lihtne hooldada:

Multikeetjat saab lihtsalt ja kiirelt puhastada. Tänu oma kattega kausile määrdub see vähem kui

enamus köögi nõud ja ei võta enda külge lõhnu. Piisab lihtsalt ära pühkimisest või siis

nõudepesumasina panemisest.



Tervislikult toitumiseks:

Erinevalt paljudest teistest meetoditest valmistamisel, küpsetab multikeetja mitte hävitades

vitamiine ja teisi kasulikke mineraalaineid. Seejuures toit ei ole mitte ainult kasulik, vaid ka

maitsev.



Ohutu kasutada:

Kaasaegsete multikeetjate mudelid tagavad ohutus kasutuse koos kaitse süsteemiga. Kaitse süsteemi

seas on tavaliselt kaitse, kui kogemata peaks sisselülituma seade ilma kausita, programmi

taastamine, kui juhuslikult programm peatub, aga ka valmistamise ajal kontroll rõhu ja temperatuuri

kausi sees tänu erilisele auruklapile.

Miks osta multikeetjat

Mulltikeetja.ee on esimene multikeetjatele spetsialiseerunud e-pood Eestis. Rohkem infot meilt vaadake siit.

Kaubaga saate tutvuda siin.

Kindlasti vaadake ka meie sooduspakkumisi - kuni -30%

Kui Te ei tea mis on multiukeetja ning kuidas seda õigesti valida siis vaadake need artiklid meie blogis:

1. Mis on multikeetja

2. Kuidas valida multikeetjat

Maksmine Alfashop.ee e-poes

Kauba eest tasumiseks on 6 varianti (makseviisi valitakse tellimuse vormistamisel viimasel sammul):

 

1) Pangalingiga;

2) Pangaülekannega. Kauba eest tasumiseks tuleb Teil internetipoe poolt väljastataval tellimusarve alusel märgitud summa kanda meie  panga arvele;

3) Krediitkaartidega (aktsepteerime Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron jne läbi PAYPALi maksekeskuse, tuleb eraldi lepida kokku, kasutades seda makseviisit lisatakse ostusummale 3.4% komisjonitasu);

4) PayPal (võtke meiega ühendust PayPali kasutamiseks, kasutades seda makseviisit lisatakse ostusummale 3.4% komisjonitasu);

5) Sularahas kauba kättesaamisel (kokkuleppel, mõnedel juhtudel võib olla küsitud ka osaline ettemaks);

6) Järelmaksuga (LIISI, INBANK, ESTO, jne).

NB! Igal juhul tellimus läheb töösse pärast ettemaksu saamist (v.a. maksmimne kättesaamisel). Kui tellimus ei olnud makstud 5 tööpäeva jooksul peale vormistamist - see võib olla tühistatud ilma sellest teavitamata.

Rohkem infot kättetoimetamise kohta siin

Rohkem infot meie e-poe kasutamisest leiate siit

 

Abi ostlemisel e-poest ALFASHOP.EE

 

1. Kauba valimine.

Selleks, et meie poest kiirelt ja mugavalt leida teile huvipakkuv toode, pakub meie sait teile järgmisi võimalusi:

  1. Lehekülje parempoolses ülemises osas asub OTSING. Sisestatud sõnu otsitakse kõigi toodetest meie kataloogis.
  2. Pöördudes kategooriasse, lehekülje vasakpoolses ülemises osas ja valides Teile enim huvi pakkuva kategooria peale, ilmuvad antud kategooria kaubad – samuti on võimalik valida kategooriast ja läbi filtrite. Ülemisel horisontaalsest menüüst leiate ka poe populaarsemate osade kiire juurdepääsu teabele, mida vajate. Näiteks sooduspakkumised leiate „eripakkumiste“ osast.

 

2. Tellimuse esitamine.

  • Kauba lisamine ostukorvi.

Leides, Teile enim huvipakkuva kauba, vajutage musta nupule kirjega „lisa ostukorvi“. Kauba koguse saate muuta nooltega. Ette ilmunud aknas saate valida, kas „jätka ostlemist“ või „vormistan tellimuse“. Ostukorvi sisu on alati näha klikates üleval paremal ekraanil korvi peale, kus on võimalik eemaldada Teile ebasobiv kaup korvist, klõpsates prügikasti märgile. Kauba uuesti lisamiseks, tuleb see uuesti valida kataloogist.

NB! Pange tähele, Alfashop.ee e-poes kehtib minimaalse tellimuse summa, mis on 15€

  • Andmete sisestamine.

Kinnitamaks ostukorvi sisu ja jätkamiseks klõpsake "Vormistan tellimuse". Edasiselt pakutakse Teile siseneda enda kasutaja andmetega või siis registreeruda kasutajaks. Võimalik on tellimus vormistada ka ilma registreerimata. Peale seda tuleb valida kättesaamise viis, tasumise viis ja kinnitada tellimus.

 

NB! Ärge unustage tutvuda ja nõustuda e-poe kasutustingimustega kättesaamise viisi puhul.

Soovi korral saate jätta kommentaari, enne tellimuse kinnitamist. Tellimuse kinnitamiseks vajutage „Saada tellimus“

 

3. Kauba saadavus ja kätte toimetamine.

Kauba leheküljel, paremal pool hinnast on märgitud kauba saadavus laos. Kui tähis on „Laos olemas“, siis on kaupa võimalik saada 1-3 tööpäeva jooksul kätte. Kauba puudumisel laost või mis tahes muu selgitus laost saadavuse kohta, hakkab olema vastav teade.

Täpsemate tingimuste saatmise kohta, vaadake „Tarnetingimused“.

 

4. Tellimuse eest tasumine.

Pakume erinevaid võimalusi tasumiseks:

  1. Maksmine pangalingi kaudu.
  2. Maksmine krediitkaardiga.
  3. Maksmine ülekandega.
  4. Paypal.
  5. Järelmaks.
  6. Maksmine kauba kättesaamisel.

Maksmise viis valitakse viimasel sammul tellimuse vormistamisel.

Alfashop.ee e-poe tarnetingimused

  • Meie tarnime koju kulleri või SmartPostiga (sõltuvalt kliendi soovist või kauba suurusest)
  • Tarnemeetodi valitakse tellimuse vormistamisel
  • Tarnehind on vahemikus 3.90 - 14.90 KM'ga ja sõltub tellimuse üldkaalust. Hind arvutatakse ostukorvis
  • Kauba kättesaamine laost on tasuta. Lao aadress - Paavli 5-1 10412 Tallinn Mõnedel juhtudel kaup võib asuda ka tarnija laos (sellest anname teada eraldi e-posti teel)

Rasketehnika tuppa toomine ja vana tehnika äravedu:

Vajadusel pakume ka lisatasu eest (al. 25EUR  alates  75kg  tapsustage palun toomise hind.) rasketehnika tuppatoomise ja vana tehnika äravedu (al. 10EUR) võimalusi (tuppa toomine ja äravedu on võimalik ainult Tallinnas ja lähiümbruses). See teenus valitakse tarnemeetodi valimise lehel.

Transport saartele:

Hiiumaale ja väiksematele saartele tarnimisel lisandub hinnale 10-eurone lisatasu. Saaremaale ja Muhu saarele kohaletoimetamisel lisatasu ei lisandu.

Tarne välismaale:

Pakume ka tarnet välismaale.

Läti ja Leedu - 5.40 - 20EUR (sõltuvalt tellimuse üldkaalust)

Venemaa - al. 10EUR (sõltuvalt tellimuse üldkaalust)

Muu euroopa riikidele - al. 11.40EUR (sõltuvalt tellimuse üldkaalust)

Ameerika riikidele - al. 10EUR (sõltuvalt tellimuse üldkaalust)

Tarneaeg:

Üldjuhul laos olemasoleva kauba tarneaeg on 1-4 tööpäeva. Tavaliselt tuleb sel juhul kaup järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval.

Paljudel juhtudel soovi korral saab klient kauba samal päeval otse laost kätte saada. Mõnedel kaupadel on ka kauem tarneaeg mille kohta on info konkreetse kauba lehel.

NB! Meil saab maksta ka kauba kättesaamisel!

Soovi korral võib klient maksta ka kullerile kauba kättesaamisel (sularahas, erandjuhtudel kaardiga). Kui seda võimalust konkreetse tellimuse vormistamisel ei olnud tuleb eraldi üle küsida e-posti teel. Rohkem infot maksevõimalustest leiate siit.

Alfashop e-poe kontakid ja rekvisiidid

Juriidilised andmed:

Panga arveldusarved:

  •  Paysera LT, UAB.   LT773500010010240004

Tutvu meiega lähemalt siit ja veendu, et meid võib usaldada!

ALFASHOP.EE  E-POE KASUTUSLEPING (vajuta alla laadimiseks)

ACTIVE INTERNET OÜ, registrikood 14120802 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab ALFASHOP.EE`i e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).


1. E-POOD

      1.1 ALFASHOP.EE (edaspidi e-pood) on osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
      1.2 ALFASHOP.EE on Teenuse osutajale kuuluv registreeritud kaubamärk.
  


2. ÜLDSÄTTED
      2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
      2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
      2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.



3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
      3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
      3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või maksab raha tagasi. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
      3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
      3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
      3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.
      3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest ettemaksu arve alusel, sularahas või kaardiga kauba kättesaamisel või täidab järelmaksu taotluse.
      3.7 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
      3.8 Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja saadab E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud või järelmaksuleping allkirjastatud või, kui klient maksab kauba kättesaamisel, momenidst kui ta kinnitab tellimuse.

      3.9 Üldjuhul esitatud e-poe tellimus kehtib 5 päeva. Mitte makstud, 5 päeva jooksul, tellimus võib olla annuleeritud sellest teavitamata. Juhul, kui kauba hind muutub tellimuse esitamise ja selle eest makse laekumise perioodil võib e-pood küsida kauba eest maksmise laekumise momendil aktuaalset hinda.

      3.10 Juhul kui tegu on komplekteeritava kaubaga (koosneb erinevatest kaupadest, näiteks miniköök) valiku koostisosade komplekteerimisel (konkreetse külmiku või pliidiplaadi valimine) võib ostjaga konsulteerimata teha müüja. Samas ostja võib eelnevalt seda informatsiooni üle küsida.

      3.11 Alfashop.ee e-poes kehtib minimaalse tellimuse summa, mis on 15€


4. HINNAD
      4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
      4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega või andma võimaluse tellimusest loobuda. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4.3. Juhul kui tehnilise rike tõttu kauba hind on ebanormaalselt madal või üldse 0EUR teenuse osutaja kas annab võimaluse maksta juurde või siis annuleerib selliseid tellimusi.

4.4. Harva juhudel võib ilmuda situatsioon, et ACTIVE INTERNET OÜ ei saa müüa kaupa, mis oli kodulehel saadaval tellimuse momendil. Sel juhul teenuse pakuja anuleerib tellimuse ja tagastab raha 1-2 tööpäeva jooksul. Kui kauplejal ei ole võimalik kaupa tarnida, tuleb raha tarbijale tagastada kohselt.


5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

      5.1 Üldjuhul kauba tarneaeg on 1-10 tööpäeva makse laekumise hetkest. Iga konkreetse kaubalehel võib olla märgitud täpsem laoseis ja tarneaeg.

      5.2 Osa kaupu säilitatakse meie laos ning osa partneriladudes. 

      5.3 Teenuse kasutajal on õigus valida endale sobiva kauba kättesaamisviisi. Kõik kättesaamiseviisid näidatakse tellimuse vormistamise ajal.
      5.3.1 Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani transpordiettevõttedega. ACTIVE INTERNET OÜ vastutus võimalike tarneviivituse eest läheb üle kullerile kauba üleandmiseni. 
      5.4 Kui Teenuse kasutaja on valinud kohaletoimetamise viisiks kas kulleri või postiterminaali, siis toimub kauba kohaletoimetamine 1-2 tööpäeva jooksul peale väljasaatmist. Väljasaatmisest antakse teada klliendile e-meili teel. Kõik saadetised on kindlustatud kliendile üleandmise hetkeni.
      5.5 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.


6. LEPINGUST TAGANEMINE     

      6.1 Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil  info@ALFASHOP.EE E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
      6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
      6.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa sh asja kättetoimetamise kulud tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.
      6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

      6.5 ACTIVE INTERNET OÜ ehk ALFASHOP.EE jätab endale õigust tellimusest loobuda.


7. TAGASTUSÕIGUS
      7.1 E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
      7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.


      7.3 Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale.
      7.4 Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailile info@ALFASHOP.EE                          Taganemisavalduse tüüpvorm:  https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/JM_m41_lisa1.pdf

      7.5 Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud ese viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemise teatamisest, tagastada.
      7.6 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi sh asja kättetoimetamise kulu  viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul toote tagastamise hetkest.
      7.7 Raha kantakse sh asja kättetoimetamise kulud  üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
      7.8 Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.
      7.9 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul - tooted, mis on valmistatud Teenuse kasutaja isiklikke vajadusi arvestades ning audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Teenuse kasutaja avanud.
      7.10 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

      7.11 Kauba tagastamisel, vahetamisel ja garantiisse saatmisel, kannab transpordikulud ostja, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele. Müüja kannab asja lepingutingimustele mittevastavuse korral kõik asja parandamise või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud VÕS § 222 lg 4 kohaselt. Järelikult pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamise või asendamisega seotud kulud alati müüja ning tarbijal nende kulude kandmise kohustust ei ole. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

Seega juhul, kui asi ei vasta lepingutingimustele, ei ole tarbijal kohustust asja parandamise ega asendamise eest tasu maksta. Järelikult ei ole tarbijal kohustust kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral transportida toode esimesel kuuel kuul omal kulul garantiiremonti.

 

7.12 14 päevane taganemisõigus kehtib ainult eratarbijatele. Juriidilistele isikutele (nt ettevõtetele) 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.


8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
      8.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
      8.2 Tarbija kirjalikele pöördumistele vastab E-pood 15 päeva jooksul.


9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE

      9.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
      9.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.
      9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
      9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta - isikukood, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
      9.5 Isikuandmeid töötleb ACTIVE INTERNET OÜ, Põhja pst. 25,Tallinn 10415, registrikood 14120802.

      9.6 Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
      9.7 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
      9.8 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
      9.9 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
      9.10 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
      9.11 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
      9.12 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.


10. VASTUTUS

      10.1 Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
      10.2 Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
      10.3 Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
      10.4 Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

      10.5 Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (VÕS § 54 lg 1 p 18). VÕS § 101 alusel, kui võlgnik on kohustus rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist (VÕS § 101 lg 1 p 1-6)


11. ERIMEELSUSED
      11.1 E-poe Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.

      11.2 Erimeelsuste ilmnemisel on Teenuse kasutajal võimalus pöörduda
Tarbijakaebuste komisjoni poole.

      11.3  Vaidluste korral on tarbijal võimalus kaebuste ja vaidluste lahendamiseks pöörduda kohtuvälise menetleja poole. Eesti Vabariigis on kohtuväliseks kohtuväline kaebusi lahendavaks organiks Tarbijakaitse ja

Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (https://komisjon.ee).

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud

lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel.

Komisjonis on kaebuse läbivaatamine tasuta.



12. KASUTAMISTINGIMUSED
      12.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
      12.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun ALFASHOP.EE`i E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

 

 

ACTIVE INTERNET OÜ



Rohkem infot kuidas tellida kaupa meie e-poest võite lugeda siit.

 

GARANTII

Kõik kaubad ostetud Alfashop.ee e-poest omavad vähemalt 1 aastane tehasegarantii (mõned tooted kuni 3 aastat). Lisaks sellele kehtib 24-kuuline pretensiooni aeg (eraisikutele).

Garantiijuhtumi korral toimi järgmiselt:

A. Leia Sulle sobiva autoriseeritud hooldusesindus ning toimeta seade nendele (kiirem variant):

Autoriseeritud hooldusesinduste nimekirja leiad selle lehe all. Kui vajalik esindus on olemas, siis toimeta seade autoriseeritud hooldusesindusse koos järgnevate dokumentidega:

1) ostuarve (saadetakse Sinu e-maile ostmise vormistamisel ning seda on alati võimalik alla laadida meie e-poest sisselogides siit... kui tegid tellimust ilma registreerimata siis  pead otsima seda enda e-postkastis);

2) sõltuvalt tootjast täidetud garantiitalong;

3) postiga saatmisel lisa probleemi kirjeldus ning oma kontaktandmed (postiga saada ainult hoolduskeskusega eelnevalt kokku leppides).

 

B. Juhul, kui seadmel puudub autoriseeritud hooldusesindus või Sina soovid, et seadme hoolduskeskusesse toimetamisega tegeleksime meie ise (aeglasem variant) siis toimige järgnevalt: 

1. Saada meie e-maili info@alfashop.ee teade koos järgneva informatsiooniga: Arve nr., toote nimetus ja mudel.

2. Pärast kirja kättesaamist võtame Sinuga ühendust.

 

 

TAGASTUSÕIGUS

  1.       E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
  2.       Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    .
  3.       Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale.
  4.       Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailile info@Alfashop.ee       Taganemisavalduse tüüpvorm:  https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/JM_m41_lisa1.pdf
  5.       Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.
  6.       Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul toote tagastamise hetkest.
  7.       Raha kantakse sh asja kättetoimetamise kulud üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
  8.       Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.
  9.       14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul - tooted, mis on valmistatud Teenuse kasutaja isiklikke vajadusi arvestades ning audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Teenuse kasutaja avanud.
  10. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta E-poe Kasutuslepingu punktides 7.1  – 7.4 toodud tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata täies mahus ( säilitades kuni 20% kauba hinnast, seoses kauba esmase maksumuse kaotamisega) ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja. Igal kaubal ei saa olla samasugune väärtuse vähenemise protsent. Kaupa nägemata ei saa kaupleja määratleda protsenti.
        
  11. Kauba pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamise või asendamisega seotud kulud alati müüja ning tarbijal nende kulude kandmise kohustust ei ole. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

    Seega juhul, kui asi ei vasta lepingutingimustele, ei ole tarbijal kohustust asja parandamise ega asendamise eest tasu maksta. Järelikult ei ole tarbijal kohustust kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral transportida toode esimesel kuuel kuul omal kulul garantiiremonti.

  12. 14 päevane taganemisõigus kehtib ainult eratarbijatele. Juriidilistele isikutele (nt ettevõtetele) 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.

 

 

HOOLDUSKESKUSED

Konkreetse kaupa hoolduskeskuse parem uurida järgi e-meili teel (info@alfashop.ee) märkides oma tellimuse koodi. Raske kodutehnika kontrollimiseks on võimalik ka meistri koju kutsuda.

NB! Juhul kui toode osutub töökorras olevaks või kliendi poolt vale kasutamise tõttu purunenud või rikutud ja klient loobub tasulisest remondist hoolduskeskus võib küsida käsitlustasu vahemikus 15-50EUR sõltuvalt kaubast.

Tootja

Toode

Hooldukeskus

Aadress

Kontakt

Polaris, Philips

Väike kodutehnika

AVST-Kodulux AS

Akadeemia tee 47 12618 Tallinn

Tel: +372 6737100, E-post: kodulux@kodulux.ee

Redmond

Kõik Redmond tooted

OÜ Simson ServiceNet EE

Tallinnas: Türi tn.5

Tartus: Võru tn. 3

+372 633 7007
+372 645 3347
e-mail: servicenet@servicenet.ee
Tel: +372 734 4777 
e-mail: tartu@servicenet.ee

Panasonic

Multikeetjad

Servisa ICT

Mustamäe tee 55, 10621 Tallinn

Tel: 667 1796

Sony, Samsung, Stollar, Nivona, Melitta, GoPro

Kõik tooted

Renerk

Tammsaare tee 134B

Tel; 6 512 222

 

Neato Robottolmuimejad Stokker.ee
Overall Eesti AS
Canon, 3M
Aadress Lootsi 11, Tallinn
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 6 300 530
Garantii alus ostuarve + garantiitalong
Remondiekspert OÜ
Nikon, Sony (kõik v.a. VAIO-seeria tooted), Blaupunkt, Bosch
Aadress Keemia 11-5, Tallinn
Avatud E-R: 9.00-18.00
Kontakt Tel. 654 3219, info@remondiekspert.ee
Garantii alus ostuarve, garantiitalong
Fotoluks AS
Benro, Bowens, Leica, Sigma
Aadress Pärnu mnt 134, Tallinn 11317 
Kontakt Tel. 655 6758
hooldus@fotoluks.ee
E-meil
Garantii alus ostuarve
IM Arvutid AS
Apple
 Aadress Endla 69/ Keemia 4, Tallinn 10616
Avatud E-R: 9-18
Kontakt Tel: 610 5982, hooldus@imarvutid.ee
Garantii alus ostuarve
Nordic Digital AS
Pentax, Metz, Tamron, Tokina
Aadress Tööstuse tee 6, Tõrvandi alevik,
Ülenurme vald, Tartumaa
Telefon Tel. 733 7700
E-meil info@nordic-digital.ee
Max 123 AS
Dell (maaletooja DL Distributor - seerianumbri järgi saab tuvastada, kuhu pöörduda)
Aadress Veerenni 58a, Tallinn
Avatud E-R 9-17
Telefon 6 990 678
Garantii alus ostuarve
D-Linki Eesti esindus
D-Link
Aadress Peterburi tee 46-205, Tallinn
Telefon Tel: 613 9771
E-meil info@dlink.ee 
http://www.dlink.ee
www
IT Grupp AS
Dell (maaletooja IT Grupp AS - seerianumbri järgi saab tuvastada, kuhu pöörduda)
Aadress Tammsaare tee 89, Tallinn
Avatud E-R 9.00-19.00
Telefon 6 670 702
Garantii alus ostuarve
Kulbert AS
Epson
Aadress Sirge 4, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 718 165
Garantii alus ostuarve
Fujitsu Services OÜ
Fujitsu, Viewsonic, Benq, Prestigio, Philips monitorid,  LG, Samsung (arvutid, monitorid, printerid, digikaamerad)
Aadress Akadeemia tee 21G, Tallinn
Avatud E-R 9.30-17.00
Telefon 6 519 972
Garantii alus ostuarve
Aadress Riia mnt 35, Tartu
Avatud E-R 9.30-17.00
Telefon 7 337 200
Garantii alus ostuarve
Service Net EE OÜ
HP (Pavilion, Presario, Compaq), Acer, Toshiba, Prestigio, Fujitsu, Lenovo (v.a. IdeaPad-seeria), Packard-Bell, Samsung (sülearvuti, laserprinter, multifunktsionaalne printer, monitor, audio-video toode (v.a. teler ja fotoaparaat))
Aadress Pärnu mnt 142, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 504 949
Garantii alus ostuarve
Aadress Võru tn 3, Tartu
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 6 504 943
Garantii alus ostuarve
Infotech Service OÜ
REDMOND, Alpine, Bose, Casio, Clarion, Denon, Fujifilm, Grundig, Haier, HP, HTC, Kenwood, Krups, Lenovo, LG (monitorid, sülearvutid, mobiil ja telerid), Loewe, Melitta, Moulinex, Onkyo, Panasonic (telerid, dvd, kodukino), Philips, Philips Saeco (kohvimasinad), Prestigio, Rowenta, Samsung (monitorid, printerid), Sony, Technics, Thomson
Aadress Türi 5, Kesklinna linnaosa, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 543 000
Garantii alus ostuarve
Servisa ICT OÜ
Asus, Archos, GoClever, Apple, MSI, Dell (täpsustada hooldusega s/n), BenQ (sülearvutid), Brother, DellIiyama, LG, MAG, Microlab, Sanyo, Xerox
Aadress Mustamäe tee 44 C korpus, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 671 796
Garantii alus ostuarve
Simson OÜ
Samsung, LG (TV-d)
Aadress Suur Ameerika 37, Tallinn
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 6 620 425
Garantii alus ostuarve
Aadress Aleksandri 6, Tartu
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 7 343 494, 7 344 37
Garantii alus ostuarve
Aadress Laine 4, Pärnu
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 427 231
Garantii alus ostuarve
Aadress Männimäe tee 4, Viljandi
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 336 644
Garantii alus ostuarve
Aadress Oja 1, Võru
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 7 821 461
Garantii alus ostuarve
Aadress Lihula mnt, Haapsalu
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 733 055
Garantii alus ostuarve
Konica Minolta Baltia
Konica-Minolta
Aadress Lõõtsa 2B, Tallinn
Avatud E-N 9.00-18.00, R 9.00-17.00
Telefon 6 512 900
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
IBM Eesti
Lenovo (v.a. IdeaPad-seeria)
Aadress Toompuiestee 33a, Tallinn
Avatud E-R 8.30-17.00
Telefon 6 600 800
Garantii alus ostuarve
Speleta AS
Schaub-Lorenz, LG, JVC,F Grundig, Sharp, Provision, Finlux, TV-Star (ainult Tallinnas),
Aadress Akadeemia tee 20, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 546 543, 6 587 308
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Haapsalu, Lihula mnt. 1-4
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 733 055
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Kuressaare, Tallinna 80A
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 531 630
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Kärdla, Vabaduse 8
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 696 306
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Pärnu, Laine 4
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 427 231
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Rapla, Koidu 14
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 4 855 357
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Tartu, Aleksandri 6
Avatud E-R 9.00-18.00, L 10.00-14.00
Telefon 7 344 299
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Viljandi, Männimäe tee 4
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 4 336 644
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Võru, Oja 1
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 7 821 461
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Aadress Narva, Tallinna mnt. 6a-19
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 3 560 708
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Speleta AS
Olympus
Aadress Akadeemia tee 20, Tallinn
Avatud E-R 9.00-18.00
Telefon 6 546 543
Garantii alus ostuarve+garantiitalong
Ordi AS
Ordi
Aadress Pärnu mnt 142, Tallinn
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 6 599 085
Garantii alus ostuarve
Staadioni Mobiiltelefonid OÜ
Nokia
Aadress Tondi 17, Tallinn
Avatud E-R 9.00-17.00
Telefon 6 313 777
Garantii alus ostuarve
Arwest OÜ
Aiwa, Blaupunkt, Braun, JVC, Kenwood, Moulinex, Nikon, Panasonic, Philips, Samsung (monitorid, printerid), Sharp, Siemens, Sony
Aadress Aleksandri 6, Tartu
Avatud E-R 9.00-18.00, L 10.00-14.00
Telefon 7 344 299, 7 344 337
Garantii alus ostuarve
Panaservice OÜ
Panasonic
Aadress Liimi 1, Tallinn
Avatud E-R 9.30-18.00
Telefon 6 997 000
Garantii alus ostuarve
SCF Care Teletec OÜ
Ainult mobiiltelefonid: Caterpillar, HTC, Nokia, LG, Samsung
Aadress Papiniidu 19, Pärnu
Avatud E-R 9-18
Telefon 44 20105; 5452 8822
E-post parnu@teletec.ee
Garantii alus ostuarve
MTTC Eesti OÜ
Ainult mobiiltelefonid: Nokia, Sony, Sony-Ericsson, Samsung (sh. Galaxy Tab), LG, Motorola, ZTE, Huawei.
Aadress Türi tn 5, Tallinn 11313
Avatud E-R 9:00-17:00
Telefon
Garantii alus 6018073
ostuarve
Kodumasinate hoolduskeskused:
Aaberi Kodumasinad OÜ
Raua 3, 71020 Viljandi
•  Üldtelefon  433 3802
•  Faks  433 3802
•  Riho Mägi 5272055
Äriregistri kood: 10053730
e-mail: aarep@matti.ee
Merton OÜ,   Viljandi
Riia mnt 95, 71009 Viljandi
•  Alo Kajak 5179771
Äriregistri kood: 10334185
e-mail: merton@hot.ee
Edelweis-Nord OÜ,  Ida - Virumaa
Lehe 7, 30621 Kohtla-Järve
•  Üldtelefon  334 1318
•  Faks  334 1318
•  Aleksandr Bernans 5518775
Äriregistri kood: 10132665
e-mail: edelweisnord@mail.ru
Limestra Profservis OÜ,   Ida – Virumaa
Jõhviküla 12, 41541 Jõhvi
•  Tel.  335 5869
•  Aleksandr Meinson 56624492
Äriregistri kood: 11048010
e-mail: hoolduslux.johvi@mail.ee
Sipelgas Maurinte OÜ,  Narva
Tallinna mnt. 6a-19, 20304 Narva
•  Tel.  356 0708
•  Faks 356 0708
•  GSM Aleksandr Nazarov  5649 8697
Äriregistri kood: 10402478
e-mail: sipmk@hot.ee
Centralservice OÜ,  Pärnu    NB! VÄLJA ARVATUD KÜLMKAPID!
Registrikood 10423010
Laine 4, 80010 PÄRNU
Telefon  4427231
Bronek Randmäe  56612104
e-mail: bronek@simson.ee
Have OÜ,   Pärnu    NB! AINULT KÜLMKAPID!
Riia mnt. 129a, 80010 Pärnu
•  Üldtelefon, kauplus  443 9470
•  Faks  445 9702
•  Harri Tamm 56915770
Äriregistri kood: 10215701
e-mail: have@estpak.ee
Jõgeva Gaas OÜ,  Jõgeva    NB! AINULT GAASITÖÖD!
Suvila 6, Jõgeva 48306
• Sven Lillemägi 5064543
Äriregistri kood: 11231122
e-mail: jogeva.gaas@mail.ee
Majest Service OÜ,   Tartu, Jõgeva
Pikk 12, 51009 Tartu
•  Tellimuste vastuvõtt  740 2030
•  Faks  740 2028
•  Margus Kurvits 5116515
Äriregistri kood: 10767889
e-mail: majest@hot.ee
Tavatronic OÜ ,   Tartu
Registrikood 10209706
Tähe 82, TARTU 50107
• Telefon 734 9123
• Mati Rebane  5024708
e-mail: info@tavatronic.ee
Nirgi Kodumasinad OÜ,   Rakvere
Posti 13, 44310 Rakvere
•  Töökoda  324 0515
•  Jüri Nirgi 5175742
Äriregistri kood: 11002893
e-mail: nirgikodumasinad@hot.ee
Oolberg ja KO OÜ, Paide   NB! VÄLJA ARVATUD BOILERID!
Vainu 9, 72712 Paide
•  Tel.  385 0010, 5664467
•  Avo Oolberg 5029050
Äriregistri kood: 11035987
e-mail: oolberg1@hot.ee
El-San OÜ,   Paide    NB! AINULT BOILERID!
Pärnu tn. 55, 72712 Paide
•  Tel.  385 0538
•  Faks  385 1307
•  Harry Kütt 5279578
Äriregistri kood: 10103451
e-mail: elsan@hot.ee
Siru Kaup OÜ Juku Juures, Põlva
Äriregistri kood: 10050016
Jaama 69, 63308 Põlva
•  Juhan Tiitson  511 0215
e-mail: kodumasinaremont1@hot.ee
Tarwe OÜ,   Võru   NB! VÄLJA ARVATUD BOILERID!
Kreutzwaldi 58a, 65610 Võru
•  Tel.  782 3181, 53585514
•  Faks  782 3181
•  Margus Reisman 5054219
Äriregistri kood: 10172021
e-mail: reismann001@mail.ee
Lumehelves OÜ,  Valga
Registrikood: 10084015
Jaama pst. 12A, 68204 Valga
• Telefon  7664452
• Nikolai Komarov  5056433
e-mail: lumina@hot.ee
FIE Ingrid Sirts,  Haapsalu
Ehte 5A "Ivari Äri", Haapsalu 90503
• Telefon  4735549
•  Ingrid Sirts 53405378
Äriregistri kood: 12226718
e-mail: ingrid.sirts@mail.ee
Teco KM OÜ,  Haapsalu   NB! AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI
Nelgi tee 1, Paralepa 90403, Läänemaa
•  Mait Ender 53531212
Äriregistri kood: 10234443
e-mail: info@haapsalukliima.ee
Tähva OÜ,   Kärdla
Heltermaa mnt. 16, 92414 Kärdla
•  Tel.  462 2690
•  Jüri Väärtnõu 5066153
Äriregistri kood: 10412287
e-mail: ou.tahva@neti.ee
Tedre Kodumasinad OÜ,  Kuressaare
Pikk 1b, 93813 Kuressaare
•  Töökoda  455 5978
•  Toomas Teder 5087912
Äriregistri kood: 11217659
e-mail: kodumasinateremont@hot.ee

 

ÜLDISED GARANTII TINGIMUSED

1. ÜLDIST

1.1. Alfashop.ee vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantiiprotseduure, kuid ei tee seadmetele garantiiremonti.Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Alfashop.ee vahendusel maaletooja või vahetult tootjatehase kaudu.

1.2. Garantiihoolduse aluseks on Alfashop.ee poolt väljastatud arve/saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on Alfashop.ee õigus tasuta garantiiremondist keelduda.

1.3. Alfashop.ee'l on õigus kliendi arvele lisada käsitlustasu, kui toode osutub töökorras olevaks või klient loobub tasulisest remondist. Käsitlustasu vsrieerub sõltuvalt tootjalt vahemikus 25-45EUR.

 

2. GARANTIIAEG

2.1. Garantiiperiood kehtib arvele/saatelehele märgitud üleandmise hetkest.

2.2. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.

2.3. Alfashop.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. 

2.4. Juriidilistest isikutest klientidele määrab garantiiaja seadme tootja või hulgimüüja (importeerija).

2.5. Garantiilaiendused, mis toodetele kaasa ostetakse, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul. Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendus ei kehti.

2.6. Säilitada tuleb tootega kaasapandud garantiitalong, ilma selleta garantii ei kehti. (nt. Samsungi ja Canoni tooted). 

3. GARANTIIREMONDI TEGEMINE

3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Alfashop.ee vahendusel tarnija või vahetult tootjatehase kaudu. 

3.2. Kliendil tuleb garantiiremonti minev kaup toimetada autoriseeritud garantiikeskusesse või Alfashop.ee  kontorisse läbi posti. Üksikasjalikku infot saab e-posti aadressil info@alfashop.ee 

3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või parema seadmega.

 

4. GARANTII ALLA EI KUULU:

4.1. Kuluva iseloomuga osad (tahmakassetid, trükipead, disketid, hiirematt, jmt) ning pakend ja dokumentatsioon;

4.2. Kasutaja andmed, mis on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel. Andmete varundamine on kliendi kohustus;

4.3. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired.

4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;

4.5. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;

4.6. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;

4.7. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).

 

 

Rohkem infot Alfashop.ee e-poe kasutustingimustega saate tutvuda siit.

Järelmaks

 

Järelmaks aitab Teid vajaliku kauba soetamisel. Saate ise valida sobiva sissemaksu suuruse ja lepinguperioodi. Alfashop teeb koostööd erinevate järelmaksupartneritega (INBANK, ESTO, jne).

 

Kuidas taotleda järelmaksu?

  1. Lisades ostukorvi soovitud kaupa ja ostu vormistamimisel valige maksemeetodiks "Järelmaks".
  2. Pärast tellimuse kinnitamist tuleb Teie e-meilile kiri, kus küsitakse vajalik info järelmaksu vormistamiseks. Pärast vajaliku info saamist võtavad meie operaatorid Teiega ühendust vajadusel palub Teil lisadokumente esitada.
  3. Positiivse vastuse korral koostame laenulepingu ja saadame Teile allkirjastamiseks e-maili või tavaposti teel. Digitaalse allkirjastamise kohta loe siit.
  4. Pärast järelmaksu allkirjastamist ning sissemakse laekumist (selle olemasolul) loetakse Teie leping jõustunuks ning tellimus pannakse töösse.

 

NB! Meie hindame kliendi usaldust ja suhtume väga tõsiselt meile avaldatud isikuandmetesse. Teie isikuandmeid kolmandatele isikutele ei avaldata!

 

Nõuded Kliendile

  • Vanus 21 kuni 70a (k.a);
  • regulaarne tõendatav kuu sissetulek vähemalt 240 EURi. Regulaarse sissetuleku moodustab näit: töötasu, pension, emapalk;
  • eelnev maksekäitumine on korrektne ning puuduvad aktiivsed maksehäireid;
  • kehtiv elamis- ja tööluba (välismaalase passi korral). Isikuttõendava dokumendina aktsepteerime: EV passi, EV Välismaalase passi ja ID-kaarti.
  • arvelduskonto olemasolu ühes järgmistest pankadest (e-arve saatmiseks):Swedbank; SEB pank; DanskeBank; Nordea pank; Eesti Krediidipank ja LHV pank.

Finantseerimise tingimused

  • Finantseeritav summa: 75-2000 EUR
  • Lepingu haldustasu kuus: 0,9 EUR(alates teisest osamaksest)
  • Lepingutasu 15 EUR
  • Lepinguperiood: 4-48 kuud
  • Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt

Kes on Alfashop? Kas meile võib usaldada?

 

Me ei ole lihtsalt järjekordne e-pood!

Turg on juba täis ühenäolisi veebikauplusi, kust leiad arvutul hulgal tarbeelektroonikat, spordivahendeid ja nipsasju. Tegu on ülipikkade tootenimekirjadega, mis sisaldavad kauba standardkirjeldust ja tehnilisi andmeid.

Ilma selge filtrita on sul sellises poes väga raske valida. Ja kui sa siis pärast pikka pingutamist siiski leiad sobiva toote, ei suuda müüja tellimust täita, vaid tühistab selle kauba puudumise tõttu!

Meie oleme loonud teistsuguse veebipoe

Meie meeskonnal on elektroonikakauba jae- ja hulgimüügiga aastatepikkune kogemus, oleme seda tööd teinud nii füüsilise kui ka e-poe vahendusel. Seepärast teame üsna täpselt, mida sa vajad ja hindad.

Alfashopi loogiline keskkond võimaldab sul osta sama lihtsalt ja kiiresti nagu toidupoest.

Järgime kolme erilist põhimõtet

  • Pakume igas kaubakategoorias piiratud arvu tooteid. Need on üksnes valikud, mida me ise kindlalt soovitame. Tänu sellele teed poes ruttu õige otsuse, mida sa kunagi ei kahetse.
  • Hoolitseme selle eest, et kõik pakutavad tooted oleks kättesaadavad, kvaliteetsed ja parima hinnaga Eestis
  • Kauba saab tasuta kätte saada meie Tallinnas laost või toimetame üle Eesti kiiresti ja just sinu valitud viisil.

PS. Loe kindlasti meie blogi, mis täieneb iga nädal! Sealt leiad palju kasulikku infot kauba valimise kohta ja ka meie mõtted õigest e-kaubandusest.

Alfashop.ee e-poes kõik ostud on turvalised.

1. Kõik e-poe veebilehed ning ka kliendite andmeside on krüpteeritud - Alfashop.ee kasutab tervikuna e-poodi läbivalt SSL-i ( Secure Sockets Layer ).

2. Ei küsi krediitkaardi andmeid. Ei töötle teie pangalingi makseid otse, vaid läbib läbi krüpteeritud lehe.

3. Võimaldame tasuda kauba eest selle kättesaamisel. Raha ei pea andma enne, kui kaup käes. 

4. Kaupluse kohta on ainult positiivsed arvustused ja kommentaarid.

5. Raha tagastamise garantii - kui kaup teile ei meeldi või ei sobi, siis saate selle meile 14 päeva jooksul probleemideta tagastada.

6. Me ei väljasta teie andmeid kolmandatele isikutele ja ka e-poe personalist on nendele juurdepääs vaid isikutel, kes on otseselt seotud ostutellimuse korraldamisega.

7. E-poe kasutusleping on kooskõlas Tarbijakaitseseaduse ning ka Eesti Vabariigi põhiseadusega.

Soovime meeldivaid ja turvaliseid oste Alfashop.ee e-keskonnas.

Lattu ise järgi tulles on kauba väljastamine tasuta.

Lao aadress - Paavli5/1 10412 Tallinn 

Mõnedel juhtudel tuleb kauba järgi minna ka tarnija lattu mille kohta me teatame eraldi e-meili kaudu.

  • Meie tarnime koju kulleriga või SmartPost ning DPD terminalidesse (sõltuvalt kliendi soovist või kauba suurusest)
  • Tarnepunkti valite tellimuse vormistamisel
  • Tarne kulleriga ja SmartPostiga on al. 3.50EUR

Rasketehnika tuppa toomine ja vana tehnika äravedu:

Vajadusel pakume ka lisatasu eest rasketehnika tuppatoomise (25 eur kui saadetise kaal on alla 75 kg. 80 kg ja suurem on kokkuleppel)  

Vana tehnika äravedu (10EUR) võimalusi (tuppatoomine ja äravedu on võimalik ainult Tallinnas ja lähiümbruses).

Selle võimaluse kasutamiseks võitke palun ühendust - info@alfashop.ee või lisage tellimusele kommentaari.

Loe lähemalt tarnetingimustest ja tarneajast SIIT

Meil saab maksta ka kauba kättesaamisel!

Soovi korral saab klient maksta ka kullerile kauba kättesaamisel (sularahas). Teenus on saadaval kokkuleppel, mõnedel juhtudel võib olla küsitud kas osaline või 100% ettemaks. 

NB! Kindlasti märkige tellimuse kommentaaris, kui soovite maksta kättesaamisel.

Rohkem infot maksevõimalustest leiate siit.

Kõikidele Alfashop.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

Kõik kaubad ostetud Alfashop.ee e-poest omavad vähemalt 1 aastane tehasegarantii (mõned tooted kuni 3 aastat). Lisaks sellele kehtib 24-kuuline pretensiooni aeg (eraisikutele).

Loe lähemalt tagastusest ja garantiitingimustest SIIT.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe ALFASHOP.EE isikuandmete vastutav töötleja on Active Internet OÜ (registrikood 14120802) asukohaga Vinkli 13, 12618 Tallinn, Estonia, e-kiri info.activeinternet@gmail.com.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

− kauba kohaletoimetamise aadress;

− pangakonto number;

− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

− klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja

teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja

teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui

infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja

tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja

kliendiprobleemide lahendamiseks.Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed

teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik

veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse ühes serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu

majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille

andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on

liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et

lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et

kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata

juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja

andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud

töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud

ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek

tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on

vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele

vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul.

Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on

andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja

jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma

isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud

profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti

teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel

(KONTAKTANDMED). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Paysera LT, UAB-le.

10 teised tooted samas kategoorias: